Aktualności
OGŁOSZENIE
Na podstawie art. 30 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2024 r. Nr 1465 z późn. zm.) oraz Uchwały nr XV/103/2016 Rady Miejskiej w Zdunach z dnia 27 stycznia 2016 r. w sprawie określenia zasad i trybu przeprowadzania konsultacji społecznych w związku z Uchwałą Nr XI.87.2025 Rady Miejskiej w Zdunach z dnia 29 stycznia 2025 r. w sprawie przeprowadzenia konsultacji z mieszkańcami Gminy Zduny w sprawie ustanowienia symboli Gminy Zduny, odznak Gminy Zduny zgodnie z miejscową tradycją historyczną oraz zasadami heraldyki i weksylologii,
Burmistrz Zdun ogłasza konsultacje społeczne z mieszkańcami Gminy i Miasta Zduny projektów uchwał Rady Miejskiej w Zdunach w sprawie:
- ustanowienia herbu, flagi, pieczęci, banneru i flagi stolikowej Gminy Zduny oraz zasad ich używania,
- zasad nadawania Honorowego Obywatelstwa Gminy Zduny,
- ustanowienia, zasad nadawania i wręczania oraz noszenia Odznaki Honorowej Gminy Zduny,
- ustanowienia insygniów Gminy Zduny w postaci Łańcucha Burmistrza Zdun oraz Łańcucha Przewodniczącego Rady Miejskiej w Zdunach oraz zasad ich używania,
- ustanowienia sztandaru Gminy Zduny oraz ustalenia zasad jego używania.
Wskazane powyżej projekty uchwał zamieszczone zostały na stronie internetowej gminy: www.zduny.pl oraz w Biuletynie Informacji Publicznej: https://zduny.bip.net.pl/ w zakładce Konsultacje – Konsultacje społeczne i wywieszone na tablicy ogłoszeń w budynku Urzędu Miejskiego w Zdunach.
Konsultacje społeczne przeprowadza się w celu poznania opinii mieszkańców Gminy i Miasta Zduny w przedmiocie konsultowanych uchwał.
Konsultacje przeprowadzone będę w okresie od 03.02.2025 r. do 28.02.2025r. w formie zapytania ankietowego poprzez formularz konsultacji, który będzie dostępny na stronie internetowej Gminy Zduny: www. zduny.pl oraz stronie biuletynu informacji publicznej: https://zduny.bip.net.pl w zakładce Konsultacje – Konsultacje społeczne lub w formie papierowej w biurze Rady Miejskiej, p. 102 w Urzędzie Miejskim w Zdunach.
Opinie, uwagi, wnioski wraz z uzasadnieniem proponowanych zmian można składać w terminie od 03.02.2025 r. do 28.02.2025r. na Formularzu konsultacji za pośrednictwem:
- poczty elektronicznej (skan formularza) na adres: radamiejska@zduny.pl,
- elektronicznej skrzynki podawczej ESP e-PUAP: /umzduny/skrytka,
- osobiście w biurze Rady Miejskiej, pokój nr 102.
Burmistrz Zdun
/-/ mgr Miłosz Zwierzyk
Załączniki:
Uzasadnienie historyczno-heraldyczne
Zarządzenie nr 151/2025 Burmistrza Zdun ws. przeprowadzenia konsultacji społecznych