WYDZIAŁ GOSPODARKI, ROLNICTWA I ROZWOJU
Inspektor ds. planowania przestrzennego, budownictwa i gospodarki lokalowej - Ewelina Szustak
Pokój nr 213, drugie piętro, tel. 62 721 50 01 wew. 24, e-mail: budownictwo@zduny.pl
Zakres obowiązków: sporządzanie projektów założeń do miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego; wydawanie decyzji o warunkach zabudowy; wydawanie zaświadczeń do Kancelarii Notarialnej o położeniu działek; gospodarka zasobami mieszkaniowymi będącymi w dyspozycji Urzędu.
Inspektor ds. rolnictwa, leśnictwa i gospodarki gruntami – Magdalena Krawczyk
Pokój nr 213, drugie piętro, tel. 62 721 50 01 wew. 23, e-mail: magdalena.krawczyk@zduny.pl
Zakres obowiązków: ochrona gruntów rolnych i leśnych; gospodarowanie i zarzadzanie gruntami komunalnymi; komunalizacja gruntów; prowadzenie ewidencji gruntów, załatwianie spraw z zakresu podziału i rozgraniczenia nieruchomości.
Inspektor ds. ochrony środowiska, gospodarki wodnej i integracji europejskiej – Adrian Matysiak
Pokój nr 213, drugie piętro, tel. 62 721 50 01 wew. 23, e-mail: adrian.matysiak@zduny.pl
Zakres obowiązków: gospodarowanie zasobami służącymi zaspokajaniu potrzeb ludności; sprawowanie kontroli przestrzegania i stosowania przepisów o ochronie środowiska; wydawanie pozwoleń na usunięcie drzew lub krzewów z terenu nieruchomości;; prowadzenie rejestru właścicieli psów i wydawanie pozwoleń na utrzymanie rasy psów uznanej za agresywną; przygotowywanie wniosków dotyczących zadań inwestycyjnych gminy z udziałem środków unijnych.
insp. ds. ochrony środowiska - Patrycja Rosik
Pokój nr 212, drugie piętro, tel. 62 721 50 01 wew. 35, e-mail: patrycja.rosik@zduny.pl
Zakres obowiązków: koordynacja realizacji zadań gminy w zakresie regionalnych i krajowych programów ochrony środowiska, w tym ochrony powietrza; obsługa programów w zakresie ochrony środowiska m.in. Programu Priorytetowego „Czyste Powietrze”, informowanie mieszkańców gminy o programach ochrony powietrza o charakterze ponadgminnym, pomoc mieszkańcom gminy przy składaniu wniosków do programów ochrony powietrza o charakterze ponadgminnym, obsługa Gminnego Programu wymiany starych źródeł ciepła (przyjmowanie i sprawdzanie wniosków pod względem formalnym, rozliczanie i kontrola wniosków),, prowadzenie i aktualizowanie Centralnej Ewidencji Emisyjności Budynków.
Inspektor ds. gospodarki komunalnej – Paulina Boguszyńska
Pokój nr 216, drugie piętro, tel. 62 721 50 01 wew. 22, e-mail: paulina.boguszynska@zduny.pl
Zakres obowiązków: podejmowanie: nadzór nad mieniem komunalnym, w tym nadzór nad szaletami miejskimi, Domem Pogrzebowym, basenem kąpielowym, kotłowniami gminnymi; nadzór nad wodociągami miejskimi i prawidłową eksploatacją sieci wodociągowej; prowadzenie i nadzorowanie inwestycji gminnych.
Inspektor ds. działalności gospodarczej, komunikacji i zamówień publicznych – Tomasz Patalas
Pokój nr 202, drugie piętro, tel. 62 721 50 01 wew. 29, e-mail: tomasz.patalas@zduny.pl
Zakres obowiązków: prowadzenie spraw związanych z ewidencją przedsiębiorców; udzielaniem zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych; prowadzenie ewidencji dróg gminnych; nadzór nad budową, modernizacją i remontami dróg, ulic, chodników; wydawanie zezwoleń na zajęcie pasa drogowego i umieszczanie reklam i urządzeń.
inspektor ds. inwestycji - Łukasz Krzywda
Pokój nr 218, drugie piętro, tel. 62 721 50 01 wew. 18, e-mail: lukasz.krzywda@zduny.pl
Zakres obowiązków: planowanie, przygotowanie, realizacja i rozliczenie zadań inwestycyjnych i remontowych, przygotowywanie wniosków aplikacyjnych o uzyskanie środków z funduszy Unii Europejskiej i innych pozabudżetowych