Menu

UWAGA

IMGW-PIB OSTRZEGA!!

 INTENSYWNE OPADY DESZCZU / 1

 od godz. 18:00 dnia 08.07.2025 do godz. 08:00 dnia 10.07.2025

 

Prognozowane są opady deszczu o natężeniu umiarkowanym, okresami silnym.

Prognozowana wysokość opadów od 40 mm do 60 mm, miejscami do 80 mm.

Suma opadów prognozowana na noc 08/09.07 wynosi od 15 mm do 40 mm,

na dzień 09.07 – od 10 mm do 25 mm, a na noc 09/10.07 – miejscami od 10 mm do 20 mm.

 

Prawdopodobieństwo wystąpienia zjawiska: 80 %

 

Wszelkie informacje dotyczące zagrożenia życia i zdrowia należy przekazać niezwłocznie do Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Krotoszynie tel. 47/771-81-10 lub alarmowy 112, a  w godzinach pracy Urzędu Miejskiego - Gminne Centrum Zarządzania Kryzysowego (tel. 62 721 50 01, wew. 17), w dni wolne od pracy oraz niedziele i święta tel. dyżurny 784 095 396.

UWAGA!

Informujemy, że w miejscowości Zduny przy ul. Witosa oraz ul. Podgórnej
prowadzone będą prace związane z wymianą przyłączy wodociągowych. 

W związku z tym w godz. 8:00 - 13:00 nastąpi przerwa w dostawie wody:

8 lipca 2025 r. (wtorek) - ul. Witosa,

10 lipca 2025 r. (czwartek) - ul. Podgórna, ul. Konopnickiej, Słoneczna, Witosa,
Słowackiego, Prusa, Reymonta, Młynarska, Podgórna, Reja, Asnyka. 

Prosimy Mieszkańców o zabezpieczenie potrzebnej ilości wody na czas trwania prac.
Za utrudnienia przepraszamy. 

WYDZIAŁ GOSPODARKI, ROLNICTWA I ROZWOJU

p.o. Kierownika Wydziału Gospodarki, Rolnictwa i Rozwoju – Magdalena Krawczyk

Pokój nr 213, drugie piętro, tel. 62 721 50 01 wew. 23, e-mail: magdalena.krawczyk@zduny.pl

Zakres obowiązków: ochrona gruntów rolnych i leśnych; gospodarowanie i zarzadzanie gruntami komunalnymi; komunalizacja gruntów; prowadzenie ewidencji gruntów, załatwianie spraw z zakresu podziału i rozgraniczenia nieruchomości.

Inspektor ds. planowania przestrzennego, budownictwa i gospodarki lokalowej - Ewelina Szustak

Pokój nr 213, drugie piętro, tel. 62 721 50 01 wew. 24, e-mail: budownictwo@zduny.pl

Zakres obowiązków: sporządzanie projektów założeń do miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego; wydawanie decyzji o warunkach zabudowy; wydawanie zaświadczeń do Kancelarii Notarialnej o położeniu działek; gospodarka zasobami mieszkaniowymi będącymi w dyspozycji Urzędu.

Inspektor ds. ochrony środowiska, gospodarki wodnej i integracji europejskiej – Adrian Matysiak

Pokój nr 213, drugie piętro, tel. 62 721 50 01 wew. 23, e-mail: adrian.matysiak@zduny.pl

Zakres obowiązków: gospodarowanie zasobami służącymi zaspokajaniu potrzeb ludności; sprawowanie kontroli przestrzegania i stosowania przepisów o ochronie środowiska; wydawanie pozwoleń na usunięcie drzew lub krzewów z terenu nieruchomości;; prowadzenie rejestru właścicieli psów i wydawanie pozwoleń na utrzymanie rasy psów uznanej za agresywną; przygotowywanie wniosków dotyczących zadań inwestycyjnych gminy z udziałem środków unijnych.

insp. ds. ochrony środowiska - Patrycja Rosik

Pokój nr 212, drugie piętro, tel. 62 721 50 01 wew. 35, e-mail: patrycja.rosik@zduny.pl

Zakres obowiązków: koordynacja realizacji zadań gminy w zakresie regionalnych i krajowych programów ochrony środowiska, w tym ochrony powietrza; obsługa programów w zakresie ochrony środowiska m.in. Programu Priorytetowego „Czyste Powietrze”, informowanie mieszkańców gminy o programach ochrony powietrza o charakterze ponadgminnym, pomoc mieszkańcom gminy przy składaniu wniosków do programów ochrony powietrza o charakterze ponadgminnym,  obsługa Gminnego Programu wymiany starych źródeł ciepła (przyjmowanie i sprawdzanie wniosków pod względem formalnym, rozliczanie i kontrola wniosków),, prowadzenie i aktualizowanie Centralnej Ewidencji Emisyjności Budynków. 

 

Inspektor ds. gospodarki komunalnej – Przemysław Krawętkowski

Pokój nr 216, drugie piętro, tel. 62 721 50 01 wew. 22, e-mail: paulina.boguszynska@zduny.pl

Zakres obowiązków: podejmowanie: nadzór nad mieniem komunalnym, w tym nadzór nad szaletami miejskimi, Domem Pogrzebowym, basenem kąpielowym, kotłowniami gminnymi; nadzór nad wodociągami miejskimi i prawidłową eksploatacją sieci wodociągowej; prowadzenie i nadzorowanie inwestycji gminnych.

Inspektor ds. działalności gospodarczej, komunikacji i zamówień publicznych – Tomasz Patalas

Pokój nr 202, drugie piętro, tel. 62 721 50 01 wew. 29, e-mail: tomasz.patalas@zduny.pl

Zakres obowiązków: prowadzenie spraw związanych z ewidencją przedsiębiorców; udzielaniem zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych; prowadzenie ewidencji dróg gminnych; nadzór nad budową, modernizacją i remontami dróg, ulic, chodników; wydawanie zezwoleń na zajęcie pasa drogowego i umieszczanie reklam i urządzeń.

inspektor ds. inwestycji - Łukasz Krzywda

Pokój nr 218, drugie piętro, tel. 62 721 50 01 wew. 18, e-mail: lukasz.krzywda@zduny.pl

Zakres obowiązków: planowanie, przygotowanie, realizacja i rozliczenie zadań inwestycyjnych i remontowych, przygotowywanie wniosków aplikacyjnych o uzyskanie środków z funduszy Unii Europejskiej i innych pozabudżetowych