Menu

UWAGA

IMGW-PIB OSTRZEGA!!

 BURZE / 1

 od godz. 12:00 dnia 03.07.2025 do godz. 18:00 dnia 03.07.2025

 

prognozowane są burze, którym będą towarzyszyć opady deszczu do około 15 mm oraz porywy wiatru do 70 km/h, punktowo do 80 km/h. Możliwy grad.

Silniejsze porywy wiatru mogą wystąpić także poza burzami.

 

Prawdopodobieństwo wystąpienia zjawiska: 30 %

 

Wszelkie informacje dotyczące zagrożenia życia i zdrowia należy przekazać niezwłocznie do Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Krotoszynie tel. 47/771-81-10 lub alarmowy 112, a  w godzinach pracy Urzędu Miejskiego - Gminne Centrum Zarządzania Kryzysowego (tel. 62 721 50 01, wew. 17), w dni wolne od pracy oraz niedziele i święta tel. dyżurny 784 095 396.

UWAGA ! UPAŁ /2
IMGW-PIB OSTRZEGA:
 

od godz. 12:00 dnia 02.07.2025 do godz. 17:00 dnia 03.07.2025

Prognozuje się upał. Temperatura maksymalna w dzień od 30°C do 33°C.

Temperatura minimalna w nocy od 15°C do 18°C.

 

Prawdopodobieństwo wystąpienia zjawiska: 90%

Wszelkie informacje dotyczące zagrożenia życia i zdrowia należy przekazać niezwłocznie do Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Krotoszynie tel. 47/771-81-10 lub alarmowy 112, a  w godzinach pracy Urzędu Miejskiego - Gminne Centrum Zarządzania Kryzysowego (tel. 62 721 50 01, wew. 17), w dni wolne od pracy oraz niedziele i święta tel. dyżurny 784 095 396.

Powiatowy Rzecznik Praw Konsumentów

Powiatowy Rzecznik Konsumentów Karolina Sobańska-Majsnerowska zaprasza na bezpłatne poradnictwo konsumenckie i informacji prawnej w zakresie interesów konsumentów.

Spotkania odbywają się w Starostwie Powiatowym w Krotoszynie wg następującego harmonogramu:
- poniedziałki w godz. 8:00 - 16:00,
- czwartek w godz. 7:15 - 15:15.,
- piątek w godz. 8:00 - 12:00. 

Do podstawowych zadań Powiatowego Rzecznika Konsumentów należy:

  • zapewnienie bezpłatnego poradnictwa konsumenckiego i informacji prawnej w zakresie ochrony interesów konsumentów,
  • składanie wniosków w sprawie stanowienia i zmiany przepisów prawa miejscowego w zakresie ochrony interesów konsumentów,
  • występowanie do przedsiębiorców w sprawach ochrony praw i interesów konsumentów,
  • współdziałanie z właściwymi miejscowo delegaturami Urzędu, organami Inspekcji Handlowej oraz organizacjami konsumenckimi,
  • wytyczanie powództwa i występowanie w sprawach o ochronę interesów konsumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.