plik foto id: 1400525016

Tekst łatwy do czytania (ETR)


Urząd Miejski w Zdunach znajduje się na Rynku 2.

To miejsce, gdzie pracują władze dla Zdun i okolicznych wiosek.


W Urzędzie między innymi:

  • załatwisz sprawy obywatelskie i cywilne, takie jak dowód osobisty, zameldowanie, wymeldowanie, zgłoszenie urodzenia lub zgonu, zawarcie małżeństwa oraz otrzymanie aktu stanu cywilnego;
  • uzyskasz decyzję o warunkach zabudowy;
  • założysz lub zamkniesz działalność gospodarczą;
  • skonsultujesz dotacje z programów;
  • uzyskasz pozwolenie na zajęcie pasa drogowego;
  • zgłosisz i zapłacisz podatki.

Urząd jest otwarty od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-15:00.


Budynek ma dwa wejścia:

  • Główne wejście od Rynku ma schody i dzwonek. Pracownik pomoże osobom z niepełnosprawnościami.
  • Drugie wejście od podwórza również ma schody, ale obok jest winda dla osób z trudnościami w poruszaniu się.

Sprawy możesz załatwić na parterze.

Korytarz jest szeroki i dostępny dla osób niepełnosprawnych.

Na parterze są ścieżki prowadzące i oznaczenia dla osób niedowidzących oraz niewidomych.


W budynku jest przenośna pętla indukcyjna.

Nie ma toalet przystosowanych dla osób z niepełnosprawnościami.

Możesz wejść z psem asystującym lub przewodnikiem.

Nie ma możliwości korzystania z tłumacza języka migowego online.

Na każdej kondygnacji jest plan tyflograficzny.

Oznaczenia pomieszczeń są w alfabecie Braille’a.


© Europejskie logo Easy-to-Read: Inclusion Europe. Więcej informacji na stronie easy-to-read.eu

Tekst odczytywalny maszynowo