2023.06.4 - imieniny: Karola, Kwiryny, Gościmiła, Franciszka, Dacjusza
Pokój nr 109, pierwsze piętro, tel. 62 721 50 01 wew. 20, e-mail: usc@zduny.pl
Zakres obowiązków: prowadzenie ksiąg urodzeń, małżeństw, zgonów; sporządzanie i wydawanie odpisów aktów stanu cywilnego oraz zaświadczeń; przyjmowanie zapewnień o braku przeszkód do zawarcia małżeństwa oraz oświadczeń o wstąpieniu w związek małżeński; wskazywanie kandydata na opiekuna prawnego; przyjmowanie zgłoszeń i wymeldowani pobytu stałego i czasowego; prowadzenie rejestru stałych mieszkańców.
Wymagane dokumenty:
Ustawa z dnia 28 listopada 2014 r. Prawo o aktach stanu cywilnego (Dz. U. z 2014 r. poz. 1741 ze zm.),- Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (t.j. Dz.U. z 2014 r., Poz. 1628 ze zm.) |
Wzór wniosku: Sprostowanie danych w akcie stanu cywilnego/ uzupełnienie brakujących danych w akcie stanu cywilnego
format: *docx
Zostaw 1% podatku w Gminie!
Używamy Cookie
Ta strona używa cookie
zgodnie z ustawieniami
Twojej przeglądarki.
Czytaj więcej
Wyrażasz zgodę?