2022.1.30 - imieniny: Macieja, Martyny, Dobiegniewa, Hiacynty
Pokój nr 213, drugie piętro, tel. 62 721 50 01 wew. 24, e-mail: adrian.matysiak@zduny.pl
Zakres obowiązków: gospodarowanie zasobami służącymi zaspokajaniu potrzeb ludności; sprawowanie kontroli przestrzegania i stosowania przepisów o ochronie środowiska; wydawanie pozwoleń na usunięcie drzew lub krzewów z terenu nieruchomości;; prowadzenie rejestru właścicieli psów i wydawanie pozwoleń na utrzymanie rasy psów uznanej za agresywną; przygotowywanie wniosków dotyczących zadań inwestycyjnych gminy z udziałem środków unijnych.
Wymagane dokumenty:
Wniosek wg. załączonego wzoru
W przypadku nieruchomości, do której prawo własności posiada kilka osób należy dołączyć zgodę wszystkich pozostałych właścicieli.
Opłaty: brak
Termin realizacji: do 30 dni.
Składanie wniosku: Wnioski należy składać w sekretariacie w godzinach urzędowania.
Tryb odwoławczy: Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Kaliszu za pośrednictwem Burmistrza Zdun w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji stronie.
Podstawa prawna:
2. Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 roku - Kodeks postępowania administracyjnego (t. j.Dz. U. z 2016 r., poz. 23)
Informacje dodatkowe:
Wnioski można składać w sekretariacie- pokój nr 111, I piętro - sekretariat.
Informacje dodatkowe:
Wnioski można składać w sekretariacie- pokój nr 111, I piętro - sekretariat.
Zezwolenie na usunięcie nie jest wymagane m. in. w przypadku:
Zasady zgłoszenia zamiaru usunięcia drzewa/drzew:
Zostaw 1% podatku w Gminie!
Używamy Cookie
Ta strona używa cookie
zgodnie z ustawieniami
Twojej przeglądarki.
Czytaj więcej
Wyrażasz zgodę?