2023.06.9 - imieniny: Pelagii, Felicjana, Sławoja, Efrema
UWAGA ! UPAŁ!
IMGW-PIB OSTRZEGA: UPAŁ/1,
W dniach 08-09.06.2026 r. prognozowane są wysokie temperatury powietrza, temperatura maksymalna 30 stopni, minimalna od 13 do 16 stopni.
Wszelkie informacje dotyczące zagrożenia życia i zdrowia należy przekazać niezwłocznie do Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Krotoszynie tel. 47/771-81-10 lub alarmowy 112, a w godzinach pracy Urzędu Miejskiego - Gminne Centrum Zarządzania Kryzysowego (tel. 62 721 50 01, wew. 21, fax 62 721 52 43), w dni wolne od pracy oraz niedziele i święta tel. dyżurny 784 095 396.
Pokój nr 214, drugie piętro, tel. 533-914-429 e-mail: zduny@eko7.krotoszyn.pl
Gmina Zduny wspólnie z ościennymi samorządami przystąpiła do Związku Międzygminnego Eko Siódemka, który od 1 lipca 2013 r. zajmuje się sprawami śmieci.
Zapraszamy do zapoznania się z oficjalną stroną Związku Międzygminnego EKO SIÓDEMKA.
Pracownikiem biura EKO-SIÓDEMKA w Zdunach jest Marta Zajączek.
Wymagane dokumenty:
Wniosek o wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zawierający:
a) firmę, oznaczenie siedziby i adres lub imię, nazwisko i adres przedsiębiorcy,
b) numer identyfikacji podatkowej (NIP),
c) numer identyfikacyjny REGON, o ile przedsiębiorca taki numer posiada,
d)określenie rodzaju odbieranych odpadów komunalnych.
Do wniosku należy dołączyć:
1. Dowód uiszczenia opłaty skarbowej.
2. Oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych do wykonywania działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości.
Oświadczenie, o którym mowa powyżej powinno zawierać:
a) firmę, oznaczenie siedziby i adres lub imię, nazwisko i adres przedsiębiorcy,
b) oznaczenie miejsca i datę złożenia oświadczenia,
c) podpis przedsiębiorcy lub osoby uprawnionej do reprezentowania przedsiębiorcy ze wskazaniem imienia i nazwiska oraz pełnionej funkcji.
Opłaty:
Opłata skarbowa za dokonanie wpisu: 50,00 zł.
Termin załatwienia sprawy:
Organ prowadzący rejestr działalności regulowanej dokonuje wpisu przedsiębiorcy do tego rejestru w terminie 7 dni od dnia wpływu wniosku o wpis wraz z oświadczeniem o spełnieniu warunków wymaganych do wykonywania działalności gospodarczej, dla której rejestr jest prowadzony. Wpis jest dokonany z chwilą zamieszczenia danych w rejestrze. Związek dokonując wpisu do rejestru nadaje przedsiębiorcy numer rejestrowy, wydając stosowne zaświadczenie.
Tryb odwoławczy:
Wpis do rejestru działalności regulowanej wydawany jest w formie zaświadczenia od którego nie służy odwołanie. Strona natomiast może złożyć odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Kaliszu od decyzji odmawiającej wpisu do rejestru w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji stronie.
Podstawa prawna:
Zostaw 1% podatku w Gminie!
Używamy Cookie
Ta strona używa cookie
zgodnie z ustawieniami
Twojej przeglądarki.
Czytaj więcej
Wyrażasz zgodę?