2022.1.30 - imieniny: Macieja, Martyny, Dobiegniewa, Hiacynty
Urząd Miejski w Zdunach, Rynek 2, 63-760 Zduny
Pokój nr 216, piętro II
tel. 62 721 50 01 wew. 22. Mail: tomasz.patalas@zduny.pl
Wymagane dokumenty:
Wniosek skierowany do Burmistrza Zdun – formularz jest dostępny na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Zdunach lub w pok. 216
Załączniki do wniosku :
.- szczegółowy plan sytuacyjny w skali 1:1000 lub 1:500 z zaznaczeniem granic i podaniem wymiarów planowanej powierzchni zajęcia pasa drogowego pod rzut poziomy urządzenia
- zatwierdzony projekt organizacji ruchu, jeżeli zajęcie pasa drogowego wpływa na ruch drogowy, lub ogranicza widoczność na drodze, albo powoduje wprowadzenie zmian w istniejącej organizacji ruchu pojazdów lub pieszych lub informacje o sposobie zabezpieczenia robót, jeżeli nie jest wymagany projekt organizacji ruchu
Opłaty:
Nie pobiera się opłaty skarbowej za wydanie decyzji.
Pobiera się opłatę za zajęcie pasa drogowego i umieszczenia urządzeń w pasie drogowym, naliczoną zgodnie z obowiązującymi stawkami określonymi w uchwale Rady Miejskiej
Stosowne opłaty można wnieść w kasie Urzędu Miejskiego w Zdunach lub przelewem na konto Urzędu Miejskiego -
Wzór wniosku o wydanie zezwolenia na zajęcie pasa drogowego i umieszczenia urządzeń infrastruktury technicznej w pasie drogowym
format: pdf
Zostaw 1% podatku w Gminie!
Używamy Cookie
Ta strona używa cookie
zgodnie z ustawieniami
Twojej przeglądarki.
Czytaj więcej
Wyrażasz zgodę?