2022.1.30 - imieniny: Macieja, Martyny, Dobiegniewa, Hiacynty
Urząd Miejski w Zdunach, Rynek 2, 63-760 Zduny
Pokój nr 216, piętro II
tel. 62 721 50 01 wew. 22. Mail: tomasz.patalas@zduny.pl
Wymagane dokumenty:
Wniosek skierowany do Burmistrza Zdun – formularz jest dostępny na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Zdunach lub w pok. 216
Załączniki do wniosku :
.- mapa sytuacyjna w skali 1:500 lub 1:1000 z zaznaczoną lokalizacją reklamy
- projekt graficzny reklamy oraz jej treść ( wymiary, sposób montażu, kolorystyka itd.)
Opłaty:
Nie pobiera się opłaty skarbowej za wydanie decyzji.
Pobiera się opłatę za umieszczenie reklamy w pasie drogowym, naliczoną zgodnie z obowiązującymi stawkami określonymi w uchwale Rady Miejskiej
Stosowne opłaty można wnieść w kasie Urzędu Miejskiego w Zdunach lub przelewem na konto Urzędu Miejskiego: rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Krotoszynie o/Zduny nr 05 8410 1026 2003 0202 0169 0001
Opłata 17 zł za udzielenie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy).
Termin załatwienia sprawy:
Nie później niż w ciągu 30 dni od dnia złożenia wniosku, przy czym do terminu, o którym mowa wyżej nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla wykonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień spowodowanych z winy strony albo z przyczyn niezależnych od organu.
Tryb odwoławczy:
Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Kaliszu za pośrednictwem Burmistrza Zdun w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji stronie.
Podstawa prawna:
|
Wzór: wniosek o wydanie zezwolenia umieszczenie reklamy w pasie drogowym.pdf
format: pdf
Zostaw 1% podatku w Gminie!
Używamy Cookie
Ta strona używa cookie
zgodnie z ustawieniami
Twojej przeglądarki.
Czytaj więcej
Wyrażasz zgodę?