2022.10.2 - imieniny: Teofila, Dionizji, Dionizego, Stanimira

KOMUNIKAT - FUNKCJONOWANIE URZĘDU MIEJSKIEGO W ZDUNACH

2020-11-23

Herb Zdun

Szanowni Państwo,

w związku z trwającą epidemią funkcjonowanie Urzędu Miejskiego i Urzędu Stanu Cywilnego zostało znacząco ograniczone.

Wizytę w Urzędzie można umówić:

- przez internet,

- telefonicznie.

Ze względu na sytuację epidemiczną do urzędu umawiajmy się tylko, jeśli jest to niezbędne a wizytę zarezerwujmy. Dzięki temu unikniemy niepotrzebnego czekania w kolejce i zadbamy o bezpieczeństwo swoje i innych.

Nie ma również możliwości osobistego odbioru dokumentów. Wyjątkiem jest osobiste  zgłoszenie zgonu, odbiór dowodu osobistego. Dokumenty w wersji papierowej są przesyłane drogą korespondencyjną na wskazany we wniosku adres, natomiast dokumenty w wersji elektronicznej przesyłamy za pośrednictwem platformy ePUAP.

Wymagane dokumenty:

- większość dokumentów można pobrać ze strony internetowej: www.zduny.pl.

- składane dokumenty należy podpisać,

- potwierdzenie dokonania opłaty skarbowej, jeśli jest należna.

Obecnie wniosek można złożyć w następującej formie:

  1. za pośrednictwem elektronicznej Platformy Administracji Publicznej ePUAP – jeżeli posiadasz podpis elektroniczny lub profil zaufany.

Adres: umzduny/skrytka.

  1. Drogą korespondencyjną, przesyłając na adres Urząd Miejski, Rynek 2, 63-760 Zduny.
  2. Poprzez złożenie kompletu dokumentów do skrzynki podawczej znajdującej się w przedsionku budynku Urzędu.

Opłaty należy uiszczać na rachunek Urzędu Miejskiego w Zdunach:

Bank Spółdzielczy o/Zduny 05 8410 1026 2003 0202 0169 0001.

W tytule przelewu należy podać rodzaj dokumentu, za który została uiszczona opłata skarbowa oraz kogo ten dokument dotyczy.

Uwaga:      PRZERWA USC W OBSŁUDZE INTERESANTÓW     11:00  - 11:15.

 

W razie pytań, prosimy o kontakt z pracownikiem odpowiedzialnym za dane zagadnienie.

Numer telefonu: 62 721 50 01

  1. Sekretariat – 10
  2. Urząd Stanu Cywilnego – 20
  3. Dowody osobiste – 21
  4. Księgowość podatkowa – 13
  5. Kasa Urzędu – 15
  6. Oświata – 34
  7. Budownictwo, Rolnictwo, Ochrona Środowiska – 23, 24
  8. Drogi, zamówienia publiczne, CEIDG – 29
  9. Gospodarka komunalna, oświetlenie uliczne – 22
  10. Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji – 32
  11. Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej – 25

Używamy Cookie

Ta strona używa cookie
zgodnie z ustawieniami
Twojej przeglądarki.
Czytaj więcej

Wyrażasz zgodę?

TAK
NIE