2022.6.30 - imieniny: Emilii, Lucyny, Marcjała, Ciechosławy
UWAGA ! BURZE Z GRADEM!
IMGW-PIB OSTRZEGA: burze z gradem/2 od 21:00 dnia 29.06.2022r. do 05:00 dnia 30.06.2022r., deszcz do 50 mm, grad oraz porywy wiatru do 90 km/h.
UWAGA ! UPAŁ !
IMGW-PIB OSTRZEGA: UPAŁ/2 od 12:00 dnia 30.06.2022r. do 20:00 dnia 01.07.2022r. temperatura maksymalna 34 °C, lokalnie 35 °C.
Wszelkie informacje dotyczące zagrożenia życia i zdrowia należy przekazać niezwłocznie do Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Krotoszynie tel. 47/771-81-10 lub alarmowy 112, a w godzinach pracy Urzędu Miejskiego - Gminne Centrum Zarządzania Kryzysowego (tel. 62 721 50 01, wew. 21, fax 62 721 52 43), w dni wolne od pracy oraz niedziele i święta tel. dyżurny 784 095 396.
Pokój nr 213, drugie piętro, tel. 62 721 50 01 wew. 24, e-mail: magdalena.grobelna@zduny.pl; ewelina.robak@zduny.pl
Zakres obowiązków: sporządzanie projektów założeń do miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego; wydawanie decyzji o warunkach zabudowy; wydawanie zaświadczeń do Kancelarii Notarialnej o położeniu działek; gospodarka zasobami mieszkaniowymi będącymi w dyspozycji Urzędu.
Wymagane dokumenty:
Wniosek strony
Załączniki do wniosku:
- dwie kopie mapy zasadniczej z państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego obejmujące teren, którego wniosek dotyczy wraz z obszarem w odległości trzykrotnej szerokości frontu działki objętej wnioskiem lecz nie mniejszej niż 50 m w skali 1 : 500 lub 1 : 1000; w stosunku do inwestycji liniowych 1 : 2000 - w przypadku braku mapy zasadniczej kopia mapy katastralnej,
- graficzne przedstawienie inwestycji (np. koncepcja architektoniczna, szkic),
- uzgodnienie właściwego zarządcy sieci o możliwości wykonania uzbrojenie terenu (dojazd do działki, dostarczenie wody, odprowadzenie ścieków, doprowadzenie energii elektrycznej),
- pełnomocnictwo upoważniające wnioskodawcę do reprezentowania Inwestora
Opłaty:
Opłacie skarbowej podlega dokonanie czynności urzędowej na wniosek o wydanie decyzji o ustaleniu warunków zabudowy i wynosi 598 zł, z wyłączeniem wniosków składanych przez właścicieli i użytkowników wieczystych nieruchomości.
Termin załatwienia sprawy:
Od momentu złożenia wniosku wraz z załącznikami , przeprowadzenia uzgodnień, wyłączenia gruntów itp. Przewidywany termin załatwienia sprawy około 3 miesięcy
Tryb odwoławczy:
Od niniejszej decyzji służy stronom odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Kaliszu, za pośrednictwem Burmistrza Zdun. Odwołanie wnosi się w terminie 14 dni od daty otrzymania decyzji.
Podstawa prawna:
Art. 59 i 61 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym z dnia 27 marca 2003 r. (jt. Dz.U. z 2020 r., poz. 293 ze zmianami).
Informacje dodatkowe:
Wniosek o ustalenie warunków zabudowy wraz z załącznikami składa się w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Zdunach – pokój nr 101.
Zostaw 1% podatku w Gminie!
Używamy Cookie
Ta strona używa cookie
zgodnie z ustawieniami
Twojej przeglądarki.
Czytaj więcej
Wyrażasz zgodę?