2020.2.27 - imieniny: Gabriela, Anastazji, Honoryny, Sierosława


Uwaga !
W związku z planowanymi pracami na sieci wodociągowej w Zdunach – Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej spółka z o. o. w Krotoszynie informuję, że w dniu:
1 marca (poniedziałek) 2021 roku
W godzinach od 8:00 do godziny 14:00
Nastąpi przerwa w dostawie wody dla ulic: 
Witosa, Podgórna, Sportowa, Młynarska, Spokojna, Asnyka, Prusa, Reya, Konopnickiej, Słowackiego, Reymonta, Sosnowa   
 
A także możliwe będą wahania ciśnienia wody w ich okolicy.
Po wznowieniu dostawy wody może nastąpić chwilowe pogorszenie jej jakości. Woda o zmienionym kolorze nie jest niebezpieczna dla zdrowia.
W związku z powyższym prosimy Mieszkańców o zabezpieczenie potrzebnej ilości wody na czas trwania prac.
 
Za utrudnienia przepraszamy.

WYDZIAŁ FINANSOWO-BUDŻETOWY

Inspektor ds. księgowości - Mariola Ziajka

Pokój nr 112, pierwsze piętro, tel. 62 721 50 01 wew. 12, e-mail: mariola.ziajka@zduny.pl

Zakres obowiązków: zapewnienie obsługi finansowo – księgowej Urzędu; prowadzenie ewidencji mienia komunalnego; ksiąg rachunkowych; rozliczanie inwentaryzacji; przygotowywanie sprawozdań finansowych.

Inspektor ds. księgowości budżetowej – Małgorzata Grzeszczuk

Pokój nr 112, pierwsze piętro, tel. 62 721 50 01 wew. 12, e-mail: malgorzata.grzeszczuk@zduny.pl

Zakres obowiązków: zapewnienie obsługi finansowo – księgowej Urzędu; prowadzenie ewidencji mienia komunalnego; ksiąg rachunkowych; rozliczanie inwentaryzacji; przygotowywanie sprawozdań finansowych.

Inspektor ds. księgowości i wynagrodzeń – Lucyna Milewska

Pokój nr 114, pierwsze piętro, tel. 62 721 50 01 wew. 13, e-mail: lucyna.milewska@zduny.pl

Zakres obowiązków: prowadzenie spraw związanych z wynagrodzeniem pracowników Urzędu;, pracowników zatrudnionych w ramach umów z Powiatowym Urzędem Pracy, pracowników zatrudnionych na umowę – zlecenie; diet sołtysów i radnych; naliczanie i potrącanie zaliczek na podatek dochodowy; naliczanie i potrącanie składek ZUS; sporządzanie raportów i deklaracji ZUS; sporządzanie sprawozdań statystycznych; sporządzanie miesięcznych deklaracji VAT-7 i przelewu VAT.

Inspektor ds. wymiaru podatków i opłat – Wioletta Lewandowska

Pokój nr 114, pierwsze piętro, tel. 62 721 50 01 wew. 13, e-mail: wioletta.lewandowska@zduny.pl

Zakres obowiązków: ustalanie podstawy wymiaru zobowiązań podatkowych; zbieranie i wysyłanie informacji podatkowych; wystawianie nakazów płatniczych; prowadzenie ewidencji nieruchomości.

Podinspektor ds. obsługi kasowej – Danuta Kleinert

Pokój nr 115, pierwsze piętro, tel. 62 721 50 01 wew. 15, e-mail: danuta.kleinert@zduny.pl

Zakres obowiązków: wystawianie dowodów wpłat i wypłat; pobieranie opłat od podatników; pobór podatków; ewidencja środków transportowych; prowadzenie ewidencji wody od osób fizycznych.

Inspektor ds. księgowości podatkowej i egzekucji – Łukasz Krzywda

Pokój nr 115, pierwsze piętro, tel. 62 721 50 01 wew. 15, e-mail: lukasz. krzywda@zduny.pl

Zakres obowiązków: wydawanie zaświadczeń o zadłużeniach i wysokości płaconych podatków i opłat; wystawianie pokwitowań za wpłacone należności do kasy; wystawianie tytułów egzekucyjnych i upomnień; wydawanie zaświadczeń o nie zaleganiu w podatkach i opłatach oraz zaświadczeń o wycofaniu tytułów wykonawczych z Urzędów Skarbowych.

Używamy Cookie

Ta strona używa cookie
zgodnie z ustawieniami
Twojej przeglądarki.
Czytaj więcej

Wyrażasz zgodę?

TAK
NIE