2022.6.30 - imieniny: Emilii, Lucyny, Marcjała, Ciechosławy
UWAGA ! BURZE Z GRADEM!
IMGW-PIB OSTRZEGA: burze z gradem/2 od 21:00 dnia 29.06.2022r. do 05:00 dnia 30.06.2022r., deszcz do 50 mm, grad oraz porywy wiatru do 90 km/h.
UWAGA ! UPAŁ !
IMGW-PIB OSTRZEGA: UPAŁ/2 od 12:00 dnia 30.06.2022r. do 20:00 dnia 01.07.2022r. temperatura maksymalna 34 °C, lokalnie 35 °C.
Wszelkie informacje dotyczące zagrożenia życia i zdrowia należy przekazać niezwłocznie do Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Krotoszynie tel. 47/771-81-10 lub alarmowy 112, a w godzinach pracy Urzędu Miejskiego - Gminne Centrum Zarządzania Kryzysowego (tel. 62 721 50 01, wew. 21, fax 62 721 52 43), w dni wolne od pracy oraz niedziele i święta tel. dyżurny 784 095 396.
Pokój nr 112, pierwsze piętro, tel. 62 721 50 01 wew. 12, e-mail: mariola.ziajka@zduny.pl
Zakres obowiązków: zapewnienie obsługi finansowo – księgowej Urzędu; prowadzenie ewidencji mienia komunalnego; ksiąg rachunkowych; rozliczanie inwentaryzacji; przygotowywanie sprawozdań finansowych.
Pokój nr 112, pierwsze piętro, tel. 62 721 50 01 wew. 12, e-mail: malgorzata.grzeszczuk@zduny.pl
Zakres obowiązków: zapewnienie obsługi finansowo – księgowej Urzędu; prowadzenie ewidencji mienia komunalnego; ksiąg rachunkowych; rozliczanie inwentaryzacji; przygotowywanie sprawozdań finansowych.
Pokój nr 114, pierwsze piętro, tel. 62 721 50 01 wew. 13, e-mail: lucyna.milewska@zduny.pl
Zakres obowiązków: prowadzenie spraw związanych z wynagrodzeniem pracowników Urzędu;, pracowników zatrudnionych w ramach umów z Powiatowym Urzędem Pracy, pracowników zatrudnionych na umowę – zlecenie; diet sołtysów i radnych; naliczanie i potrącanie zaliczek na podatek dochodowy; naliczanie i potrącanie składek ZUS; sporządzanie raportów i deklaracji ZUS; sporządzanie sprawozdań statystycznych; sporządzanie miesięcznych deklaracji VAT-7 i przelewu VAT.
Pokój nr 114, pierwsze piętro, tel. 62 721 50 01 wew. 13, e-mail: wioletta.lewandowska@zduny.pl
Zakres obowiązków: ustalanie podstawy wymiaru zobowiązań podatkowych; zbieranie i wysyłanie informacji podatkowych; wystawianie nakazów płatniczych; prowadzenie ewidencji nieruchomości.
Pokój nr 115, pierwsze piętro, tel. 62 721 50 01 wew. 15, e-mail: danuta.kleinert@zduny.pl
Zakres obowiązków: wystawianie dowodów wpłat i wypłat; pobieranie opłat od podatników; pobór podatków; ewidencja środków transportowych; prowadzenie ewidencji wody od osób fizycznych.
Pokój nr 115, pierwsze piętro, tel. 62 721 50 01 wew. 15, e-mail: lukasz.krzywda@zduny.pl
Zakres obowiązków: wydawanie zaświadczeń o zadłużeniach i wysokości płaconych podatków i opłat; wystawianie pokwitowań za wpłacone należności do kasy; wystawianie tytułów egzekucyjnych i upomnień; wydawanie zaświadczeń o nie zaleganiu w podatkach i opłatach oraz zaświadczeń o wycofaniu tytułów wykonawczych z Urzędów Skarbowych.
Zostaw 1% podatku w Gminie!
Używamy Cookie
Ta strona używa cookie
zgodnie z ustawieniami
Twojej przeglądarki.
Czytaj więcej
Wyrażasz zgodę?