Aktualności
2017-11-13
Zarządzenie nr 249/2017
Burmistrza Zdun
z dnia 13 listopada 2017 roku
w sprawie: przeprowadzenia konsultacji społecznych projektu „Programu współpracy organów Gminy Zduny z organizacjami pozarządowymi oraz z podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2018”
Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2016 r. poz. 446) w związku z przepisem art. 5a ust. 1 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i wolontariacie (Dz. U. z 2016 r. poz. 1817 z późn.zm.) oraz § 3 ust. 1 uchwały Nr XII/70/2015 Rady Miejskiej w Zdunach z dnia 21 października 2015r. w sprawie określenia szczegółowego sposobu konsultowania z organizacjami pozarządowymi i podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie projektów aktów prawa miejscowego w dziedzinach dotyczących działalności statutowej tych organizacji
Zarządzam, co następuje:
§1
Przeprowadzić ponowne konsultacje projektu „Programu współpracy organów Gminy Zduny z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2018”.
§2
Formą konsultacji jest opublikowanie:
- na stronie Biuletynu Informacji Publicznej pod: adresem zduny.bip.cc,
- na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Zdunach pod adresem zduny.pl,
- na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Zdunach projektu Programu, o którym mowa w §1.
§3
Konsultacje będą przeprowadzane w terminie od dnia 13.11.2017r. do dnia 20.11.2017r. Projekt „Programu współpracy organów Gminy Zduny z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalności pożytku publicznego na rok 2018” stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zarządzenia.
§4
- Konsultacje polegają na wyrażeniu pisemnej opinii i złożeniu uwag do treści projektu wymienionego w § 1. Zasięg terytorialny konsultacji obejmuje organizacje pozarządowe i podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, prowadzące działalność na terenie Gminy Zduny.
- Opinie i uwagi winny być wnoszone pisemnie na „Formularzu konsultacji” stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zarządzenia. Należy składać je do sekretariatu Urzędu Miejskiego w Zdunach, pok. nr 111, ul. Rynek 2, 63-760 Zduny lub przekazać drogą elektroniczną na adres zduny@zduny.pl w terminie określonym w § 2.
- Formularze anonimowe lub nie zawierające uzasadnienia nie będą rozpatrywane.
§5
Osobą odpowiedzialną za przygotowanie konsultacji, udzielanie wyjaśnień i przyjmowanie opinii jest pracownik merytoryczny zatrudniony na stanowisku ds. administracyjnych i współpracy z organizacjami pozarządowymi, do którego zadań należą sprawy organizacji pozarządowych.
§6
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Burmistrz Zdun
mgr Tomasz Chudy
Projekt programu oraz formularz konsultacji: